نرم افزار کاما CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت فروش کاما-CRM

نرم افزار کاما CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت فروش کاما-CRM

در این وبلاگ سعی می کنیم به توضیح مختصری در مورد نرم افزار کاما-CRM بپردازیم از ابتدای دموی رایگان نرم افزار تا کار با نرم افزار و خرید

داستان سه نوبر!


سالها پیش در جریان چند پروژه کاری رابطه دوستی بین ما شکل گرفت که رفته رفته در جریان ماجراهای مختلف بر صمیمیت این رابطه افزوده شد.


یکی از پروژه هایی که به صورت مشترک وارد اون شدیم باعث شد که کار و زندگی تمام وقتی رو در کنار هم تجربه کنیم و با گذر زمان و عبور از چالش های بسیار زیاد و عجیب و غریبی که سر راه ما قرار گرفت،تجربه خیلی خوبی رو توی کار خودمون بدست بیاریم.


همین طور که روزها و ماه ها در حال عبور بودن و نیاز های مشتری ها و بازار در حال گسترش و دگرگونی بود در کنار به روز آوری و تازه سازی کار مشترهای قبلی مجبور بودیم همواره اطلاعات خودمون رو به روز کنیم تا از دنیایی که با سرعت بالا در حرکت بود عقب نمونیم.


نهایتا یه روز بعد از کلی دردسر موفق شدیم مدیر یکی از مجموعه هایی که قرار بود یه کار جدید رو باهاش شروع کنیم رو ملاقات کنیم. جلسه خوب پیش نرفت و انتظارات مجموعه بیش خیلی بیشتر از امتیازاتش بود و نهایتا توافقی صورت نگرفت.و موقع ترک مجموعه مدیر محترم طی یه جمله تاریخی گفت:"مگه نوبرش رو آوردید."، کلی فکر کردیم و دیدیم در آخر به این نتیجه رسیدیم.
«آره! نوبرش رو آوردیم ».  ;)